Marina Namestnic

Bachelor's thesis

Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova

Marketingová Strategie ve Vinařské Turistice v Moldavské Republice
Abstract:
Cílem práce je navrhnout komplexní marketingovou strategii pro vinařskou turistiku v Moldavské republice. Tato strategie je vypracována na základě vyhodnocení současného stavu vinařské turistiky v zemi s využitím dostupných údajů z marketingových zdrojů a výzkumu vinařské turistiky. Prostřednictvím kvalitativní analýzy sekundárních dat a dalších relevantních dokumentů si práce klade za cíl poskytnout …more
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a comprehensive marketing strategy for wine tourism in the Republic of Moldova. This strategy is developed through the evaluation of the current state of wine tourism in the country, utilizing available data from marketing sources and wine tourism research. Through qualitative analysis of secondary data and other relevant documents, the thesis aims to provide insights …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
  • Reader: Patrik Kubát, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta