Bc. Vladimír Neckář
Bachelor's thesis
Vytvoření hry pomocí Unity
Game development in Unity
Abstract:
Vytvoření 3D first person shooter hry v herním engine Unity3D, ve které bude možné ničit herní prostředí a eliminovat nepřítele.Abstract:
Making 3D first person shooter game in game engine Unity3D, where we able to destruct game environment and eliminate enemies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sxtep/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
- Reader: RNDr. Martin Pergel, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D
Jan Houžvička -
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Dominik Konečný -
Srovnání herních enginů Unreal Engine a Unity
Martin Khol -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek