Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků – Kateřina Beránková
Kateřina Beránková
Bakalářská práce
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Marketing Research of Custommers Satisfaction
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je marketingový průzkum spokojenosti zákazníků firmy A.P.S. s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám marketingovým výzkumem a problematikou spokojenosti zákazníků. V další části je představena strojírenská firma A.P.S. s.r.o. V praktické části zjišťuji na základě dotazníku spokojenost zákazníků firmy A.P.S. s.r …víceAbstract:
The topic of my thesis is marketing customer satisfaction survey of APS Co. customers. The thesis is dividend into theoretical and practical part. The theoretical part deals with marketing research and customer satisfaction issues. The next part includes presentation of engineering company APS Co.The practical part contains satisfaction survey of the APS Co. customers, based on questionnaires. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/94809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Kamila Janovská
- Oponent: Petr Beránek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNKOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/y1hdel/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Qualitative comparison of DNA isolation methods from insects specimen
Ana Anđelković -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace
Luboš Cidlinský -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová