Analyse der Marketingstrategie in Internetgeschäften am Beispiel der Firma HUGO BOSS – Zuzana DOLEŽELOVÁ
Zuzana DOLEŽELOVÁ
Bakalářská práce
Analyse der Marketingstrategie in Internetgeschäften am Beispiel der Firma HUGO BOSS
Analysis of marketing strategy in internet shops on the example of company HUGO BOSS
Abstract:
This bachelor thesis is concerned with marketing strategy of online-shops on example of company Hugo Boss. It focuses mainly on design and operation of online-shops and customer relationship management. The aim of this thesis is to evaluate the effectivity and functionality of internet marketing strategy and alternatively propose better interpretation from the customer´s point of view. Analysis results …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetových obchodů na příkladu firmy Hugo Boss. Je zaměřena převážně na vzhled a fungování internetového obchodu a zákaznicky orientovaný management. Cílem této práce je na základě případových studií zhodnotit z pohledu zákazníka efektivitu a funkčnost marketingové strategie internetových obchodů a případně navrhnout lepší provedení. Výsledky …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLEŽELOVÁ, Zuzana. Analyse der Marketingstrategie in Internetgeschäften am Beispiel der Firma HUGO BOSS. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Návrh zákaznicky orientovaného systému managementu kvality ve společnosti zaměřené na malosériovou výrobu jízdních kol
Miroslav Kučera -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek