Zuzana DOLEŽELOVÁ

Bakalářská práce

Analyse der Marketingstrategie in Internetgeschäften am Beispiel der Firma HUGO BOSS

Analysis of marketing strategy in internet shops on the example of company HUGO BOSS
Abstract:
This bachelor thesis is concerned with marketing strategy of online-shops on example of company Hugo Boss. It focuses mainly on design and operation of online-shops and customer relationship management. The aim of this thesis is to evaluate the effectivity and functionality of internet marketing strategy and alternatively propose better interpretation from the customer´s point of view. Analysis results …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetových obchodů na příkladu firmy Hugo Boss. Je zaměřena převážně na vzhled a fungování internetového obchodu a zákaznicky orientovaný management. Cílem této práce je na základě případových studií zhodnotit z pohledu zákazníka efektivitu a funkčnost marketingové strategie internetových obchodů a případně navrhnout lepší provedení. Výsledky …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOLEŽELOVÁ, Zuzana. Analyse der Marketingstrategie in Internetgeschäften am Beispiel der Firma HUGO BOSS. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta