Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje" – Bc. David Görner
Bc. David Görner
Diplomová práce
Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje"
Marketing strategy of non-profit organization "Drop of Hope"
Anotace:
Tato práce je věnována deskriptivní analýze marketingové strategie Nadačnío fondu Kapka naděje a popisu některých z jeho projektů. Diplomová práce se zaměřuje na využití marketingového mixu organizace, kde v teoretické části popisuje jednotlivé přístupy marketingové komunikace a strategického plánování. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení marketingové strategie s výsledky úspěšnosti marketingového …víceAbstract:
This Diploma Thesis is devoted to descriptive analysis of marketing strategy of Endowment fond Drop of Hope and some of its projects description. Diploma Thesis focuses on organizations marketing mix usage and the strategic planning approach in the teoretical part. The conclusion of the diploma focuses on evaluation of marketing strategy with the results of overall marketing successes of of the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pu50k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová