Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody – Alena Rajnochová
Alena Rajnochová
Bakalářská práce
Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody
Key Competencies of Primary School Teachers and Their Perception of Work and Personal Satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska z oblasti kompetencí, angažovanosti, specifik učitelské profese a možností profesní podpory a rozvoje. Praktická část práce popisuje výzkum pracovní a osobní pohody učitelů 1. stupně základních škol ve Zlíně a faktorů, které …víceAbstract:
This bachelor thesis turns attention to key competencies of primary school teachers and their perception of work and well-being. In theoretical part, there are defined the basic concepts from the field of competencies, engagement, specifics of teacher´s profession and possibilities of professional support and growth. Practical part of thesis describes the survey of work and well-being of first school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAJNOCHOVÁ, Alena. \textit{Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/y1u4w7/.
Jak správně citovat práci
Rajnochová, Alena. Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Tuzemské pracovní cesty pedagogických pracovníků základních škol zřizovaných obcemi
Michal Smejkal -
Pracovní listy pro žáky základních škol ke kampani „Biodiverzita–to jsme my!“
Eliška Procházková -
Pracovní motivace učitelů základních uměleckých škol
Andrea Hurníková -
Pracovní angažovanost učitelů na základních školách v kontextu teorie sebedeterminace
Vojtěch Očenášek -
Pracovní spokojenost učitelů základních škol
Michaela Zelinková