Analýza trhu bubble tea v České republice – Jiří Stibor
Jiří Stibor
Master's thesis
Analýza trhu bubble tea v České republice
Analysis of bubble tea market in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá trhem bubble tea v České republice ve vztahu ke společnosti Bubbleology. Cílem práce je analýza jejího marketingového mixu a navržení změn a opatření, které by vedly ke zvýšení povědomí o značce a následně i ke zvýšení zisků. Za pomoci dotazníkového šetření na internetu je nejdříve určena cílová skupina nápoje. Poté jsou popsány hlavní značky na trhu a identifikována je hlavní …viacAbstract:
The thesis focuses on bubble tea market in the Czech republic in relation to Bubbleology company. The objective of the thesis is to analyze the marketing mix of this company and suggest additions that would increase the awareness for the brand and subsequently increase the profits. First the target group is identified with the help of on-line questionnaire. Then leading bubble tea brands are described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní technologie ve vzdělávání na ZŠ
Jan BABÁK -
Moderní technologie ve výuce české literatury na středních školách
Pavel Dostál -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Statistical analysis of digital social communication in the Czech Republic
Mayu Fukuhara -
Economic analysis of social networks and their impacts upon economy in a chosen region
Max Smrčka -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Bubble Tea: A Marker of Taiwaneseness?
Michaela Orságová -
Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea
Jan Maryško