Vliv sociálních sítí na generaci Z v gastro prostředí – Kateřina Rozumová
Kateřina Rozumová
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na generaci Z v gastro prostředí
The influence of social networks of generation Z consumers in the gastronomic environmet
Anotace:
Tato bakalářské práce je zaměřena na sociální sítě a jejich vliv na generaci Z v gastro prostředí. Cílem bakalářské práce je zhodnotit vliv sociálních sítí na ge-neraci Z, zda navštíví daný gastro podnik. Součástí práce bude také případná identifikace vlivu sociálních sítí na chování generace Z v gastro prostředí. V teoretické části se bakalářská práce zabývá problematikou gastronomie, genera-ce Z …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on social networks and their influence on Gener-ation Z in the gastro environment. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the influence of social networks on Generation Z whetever visit a given gastro business. The thesis will also include a possible identification of the influence of social networking on the behaviour of Generation Z in the gastro environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Andrea Králiková
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Tereza Koblihová -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Úloha jídla a gastronomie v rozvoji lokality (analýza postojů mladé generace)
Miroslava Vejsadová