Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů – Bc. Jiří Šnajdr
Bc. Jiří Šnajdr
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Marketing communication of professional sports clubs
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sportovním a strategickým marketingem, marketingovým mixem a marketingovou komunikací vybraných profesionálních sportovních klubů, konkrétně klubu SK Slavia Praha a FC Liverpool. Důvodem napsání práce je zmapování, porovnání a analýza marketingových aktivit klubů a cílem je navržení opatření vedoucí ke zlepšení marketingové činnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with sports and strategic marketing, marketing mix and marketing communication of selected professional sports clubs. Chosen clubs are SK Slavia Prague and FC Liverpool. The reason for writing the thesis is to map, evaluate and analyze the marketing activities of the club and to seek measures to improve marketing activities. Part of the work is a questionnaire survey answered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rtex1/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková