Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu – Bc. Nikola Brhelová
Bc. Nikola Brhelová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu
Marketing Communication Project of the Selected E-shop
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zpracování projektu marketingové komunikace vybraného e-shopu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, přičemž první část pojednává o teoretických poznatcích zabývajících se marketingovou komunikací, jejím specifikám na průmyslovém trhu a situačním analýzám. Následuje praktická část, která se zaměřuje na představení vybraného e-shopu, analýzu jeho současného stavu a …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the development of marketing communication project for a selected e-shop. The thesis is divided into three main parts, the first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, its specifics in the industrial market and situational analyses. The theoretical part is followed by the practical part, which focuses on the introduction of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brhelová, Nikola. Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková