Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Valentýna Zamastilová
Valentýna Zamastilová
Diplomová práce
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Marketing and customer satisfaction analysis of a chosen company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je představit vybrané marketingové a komunikační aktivity podniku za daná období a následně provést analýzu zákaznické spokojenosti. V teoretické části je věnován prostor zejména marketingu ve službách a také zákaznické spokojenosti. V metodologické části jsou stanoveny výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny a vyhodnoceny pomocí statistických ukazatelů v části praktické …víceAbstract:
The aim of this master’s thesis is to describe marketing and communication activities and to analyse customer satisfaction of a chosen company. The first part is dedicated to marketing in services as well as to customer satisfaction. Subsequently, the research questions are defined and answered in the practical part of the thesis. The questions are evaluated using the statistics methods. The data were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Jana Krčilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83292
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Slobodan Ubović