Valentýna Zamastilová

Diplomová práce

Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku

Marketing and customer satisfaction analysis of a chosen company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je představit vybrané marketingové a komunikační aktivity podniku za daná období a následně provést analýzu zákaznické spokojenosti. V teoretické části je věnován prostor zejména marketingu ve službách a také zákaznické spokojenosti. V metodologické části jsou stanoveny výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny a vyhodnoceny pomocí statistických ukazatelů v části praktické …více
Abstract:
The aim of this master’s thesis is to describe marketing and communication activities and to analyse customer satisfaction of a chosen company. The first part is dedicated to marketing in services as well as to customer satisfaction. Subsequently, the research questions are defined and answered in the practical part of the thesis. The questions are evaluated using the statistics methods. The data were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Jana Krčilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83292

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management