Využití trendů moderního marketingu pro propagaci exotických zájezdů CK Modrý Mauricius s.r.o. – Gabriela Palichová
Gabriela Palichová
Bachelor's thesis
Využití trendů moderního marketingu pro propagaci exotických zájezdů CK Modrý Mauricius s.r.o.
Modern marketing trends used for the promotion of exotic vacations in Modrý Maurícius, travel agency.
Abstract:
Bakalářská práce, jejíž tématem je „Využití trendů moderního marketingu pro propagaci exotických zájezdů CK Modrý Maurícius s.r.o.“, se zabývá analyzováním marketingových komunikací a marketingem obecně v cestovní kanceláři Modrý Maurícius s.r.o. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy týkající se cestovního ruchu, marketingu v cestovním ruchu a dále také pojmy týkající se marketingových …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on modern marketing trends which are used for the promotion of exotic vacations in Modrý Maurícius, travel agency. The thesis describes analysis of the marketing communications and global marketing trends in travel agency Modrý Maurícius. The theoretical part defines the basic concepts related to travel tourism, marketing in travel tourism and also the terms related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Petra Koudelková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PALICHOVÁ, Gabriela. \textit{Využití trendů moderního marketingu pro propagaci exotických zájezdů CK Modrý Mauricius s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/y2hvmo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Marketing firmy v prostředí sociálních sítí
Dominik Korolus -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le