Monika Kovačová

Master's thesis

Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice

The analysis of corporate identity and image of L'Oréal in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity a image společnosti L’Oréal v České republice. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z marketingu – pojem značka, řízení značky v průběhu času, firemní identita a její složky a jako poslední image značky a metody její analýzy. Zkoumaným objektem je v praktické části společnost L’Oréal jak v mezinárodním kontextu, tak v rámci České republiky …more
Abstract:
This thesis deals with the corporate identity and image of L’Oréal Czech Republic. The theoretical part explains the basic terms of marketing – brand, brand management over time, corporate identity and its elements, and finally brand image and image analysis methods. The examined object of the practical part is L’Oréal first in international terms, later in the Czech Republic. This section analyzes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72627