Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice – Monika Kovačová
Monika Kovačová
Master's thesis
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
The analysis of corporate identity and image of L'Oréal in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity a image společnosti L’Oréal v České republice. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z marketingu – pojem značka, řízení značky v průběhu času, firemní identita a její složky a jako poslední image značky a metody její analýzy. Zkoumaným objektem je v praktické části společnost L’Oréal jak v mezinárodním kontextu, tak v rámci České republiky …moreAbstract:
This thesis deals with the corporate identity and image of L’Oréal Czech Republic. The theoretical part explains the basic terms of marketing – brand, brand management over time, corporate identity and its elements, and finally brand image and image analysis methods. The examined object of the practical part is L’Oréal first in international terms, later in the Czech Republic. This section analyzes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72627
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72627
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
The role of the KPIs in corporate management
Ozan Dundar -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš -
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
František Šimon -
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Kamilla Khatmullina -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková