Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí – Bc. Jan Zimmermann
Bc. Jan Zimmermann
Master's thesis
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Marketing communication through Social Networking Sites
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace uskutečňované prostřednictvím sociálních sítí. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část práce se zaměřuje na vypracování teoretického zázemí, které se vztahuje ke zkoumané problematice. Nejprve je téma zasazeno do širšího rámce konceptu integrované marketingové komunikace. Následně jsou rozebírána specifika internetového …viacAbstract:
This Master's thesis deals with marketing communication through social networking sites. The paper consists of two parts. The first section focuses on providing theoretical background relating to the examined issue. Firstly, it is placed into a wider framework of the integrated marketing communications concept. After that, the specifications of digital marketing, social networking sites and particular …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p5ry4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku – projekt
Jan Matyáš -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová