Komunikační strategie společnosti Slevomat – Michal Eloga
Michal Eloga
Bakalářská práce
Komunikační strategie společnosti Slevomat
Communication strategy of the company Slevomat
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Slevomat. Cílem práce je zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti Slevomat a vytvořit návrh na její zlepšení. První část práce je teoretická a obsahuje vysvětlení základních pojmů marketingové komunikace, marketingového a komunikačního mixu, analýzy mikro a makro prostředí a SWOT analýzy. Poznatky z teoretické části jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of Slevomat. The aim of the thesis is to evaluate the current communication strategy of Slevomat and to create a proposal for its improvement. The first part of the thesis is theoretical and contains an explanation of the basic concepts of marketing communication, marketing and communication mix, analysis of micro and macro environment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rmw8s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Tereza Drtinová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová