Specifika ve vzdělávání Romů na základní škole – Marek Herel
Marek Herel
Bakalářská práce
Specifika ve vzdělávání Romů na základní škole
Specifics in the education of Roma in primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání Romů na základní škole. Cílem práce je identifikace výzev ve vzdělávání romského etnika. Teoretická část rozkrývá jejich historii, která má počátky již ve třetím století před naším letopočtem. Následně se zabývá životním stylem a kulturou, předsudky a stereotypy romského etnika, a nakonec jejich vzdělávání. Na tuto problematiku se v práci dívám z …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of Romani education at primary school. The aim of the thesis is to identify problems in the education of the Roma ethnic group. The theoretical part reveals their history, which has its origins in the third century BC. Subsequently, it deals with the lifestyle and culture, prejudices and stereotypes of the Roma ethnic group and finally their education. I look …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15360
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Kateřina Krupková
- Oponent: PhDr. Jan Drahoňovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální patologie a prevence / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Základní škola
Jan Gorol
Název
Vložil
Vloženo
Práva