Tematické vyučování ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ – Iva Jeníčková
Iva Jeníčková
Diplomová práce
Tematické vyučování ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ
Topic-Based Approach in EFL Classes in Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zařazení tematické výuky do klasických hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Cílem diplomové práce je vyzkoušet zařazení tematického vyučování do běžných hodin anglického jazyka a ověřit, zda je vhodným modelem pro zintenzivnění výuky anglického jazyka. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na popis, možnosti, způsoby a význam využití tematické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of using Topic Based Approach in EFL classes at primary school. The main aim is find out whether it is possible to use Topic Based Approach in regular EFL lessons and to verify whether it is a suitable model for intensification of language teaching and learning. The theoretical part of the thesis is focused on the description, ways, possibilities and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeníčková, Iva. Tematické vyučování ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Angličtina, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Motivace žáků základní školy prostřednictvím hry při výuce anglického jazyka
Tomáš Strnad
Název
Vložil
Vloženo
Práva