Účinnost nástrojů internetového marketingu – David Mynář
David Mynář
Diplomová práce
Účinnost nástrojů internetového marketingu
The Efficiency of Online Marketing Tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním tří nástrojů výkonnostního marketingu na internetu - optimalizace pro vyhledávače (SEO), Pay per click reklam v sítích AdWords a Sklik a reklamou na sociální síti Facebook. V teoretické části analyzuje specifické výhody a omezení jednotlivých nástrojů a charakterizuje aktuální trendy ve vývoji těchto nástrojů. Praktická část srovnává SEO, PPC …víceAbstract:
This Master´s Thesis characterizes and compares three tools of the performance marketing on the internet - Search Engine Optimization (SEO), Pay-per-click advertising (PPC) and Facebook Ads. The theoretical part analyses specific advantages and limitations of each tool and current trends in the development of these tools. The application part compares SEO, PPC and Facebook in terms of the price and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53118
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Vliv výkonnostního online marketingu (performance advertising) na rozhodovací proces spotřebitele
Tereza Černá -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda