Strategic Management Process and Firm Performance – Chijioke Esogwa Nwachukwu
Chijioke Esogwa Nwachukwu
Disertační práce
Strategic Management Process and Firm Performance
Strategický proces řízení a výkon firmy
Anotace:
Tato studie zkoumala strategický proces řízení a výkon mobilních telekomunikačních nadnárodních korporací působících v Nigérii. Celkovým cílem studie je navrhnout doporučení manažerům MNC působícím v odvětví mobilních telekomunikací v Nigérii o tom, jak řídit a udržovat podnikovou výkonnostní základnu na hodnocení procesu strategického řízení. Zaměření na proces vytváření strategií, implementaci strategií …víceAbstract:
This study examined strategic management process and performance of mobile telecommunication multinational corporations operating in Nigeria. The overall objective of the study is to propose recommendations to managers of MNCs operating in the mobile telecommunication sector in Nigeria on how to manage and sustain business performance base on the evaluation of strategic management process. The focus …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Implementace Strategie Evropské unie pro boj proti terorismu národními státy
Natália Vítková -
Implementace obchodní strategie s využitím vybraných determinant měnového kurzu
Daniel Stašek -
Implementace principů udržitelnosti do strategie Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Kateřina Slaninová -
Návrh a implementace strategie podniku
Libor Šaja