Koncept trvale udržitelného rozvoje v segmentu výrobců nápojů – Klára Malíková
Klára Malíková
Bachelor's thesis
Koncept trvale udržitelného rozvoje v segmentu výrobců nápojů
The concept of sustainable development in the segment of beverage producers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá v současné době velmi diskutovaným tématem trvale udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti firem. Cílem je odhalení přístupů společností z odvětví výrobců nealkoholických nápojů k trvalé udržitelnosti. Práce se skládá ze dvou částí. Součástí teoretické části je zmapování klíčových pojmů pojících se k tomuto tématu. Definovány jsou například následující oblasti …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the currently often discussed topic of sustainable development and corporate social responsibility. The aim is to reveal the different approaches of companies in the soft drink industry to sustainability. The thesis consists of two parts. The theoretical part includes mapping of key concepts related to this topic. For example, the following areas are defined: CSR, triple …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86370
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Karel Čada
- Reader: Jana Gašková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86370
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić