Koncept trvale udržitelného rozvoje v segmentu výrobců nápojů – Klára Malíková
Klára Malíková
Bachelor's thesis
Koncept trvale udržitelného rozvoje v segmentu výrobců nápojů
The concept of sustainable development in the segment of beverage producers
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá v současné době velmi diskutovaným tématem trvale udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti firem. Cílem je odhalení přístupů společností z odvětví výrobců nealkoholických nápojů k trvalé udržitelnosti. Práce se skládá ze dvou částí. Součástí teoretické části je zmapování klíčových pojmů pojících se k tomuto tématu. Definovány jsou například následující oblasti …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the currently often discussed topic of sustainable development and corporate social responsibility. The aim is to reveal the different approaches of companies in the soft drink industry to sustainability. The thesis consists of two parts. The theoretical part includes mapping of key concepts related to this topic. For example, the following areas are defined: CSR, triple …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedúci: Karel Čada
- Oponent: Jana Gašková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86370
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman