Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti – Bc. Olga Maxerová
Bc. Olga Maxerová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku. Cílem je popsat a analyzovat jednotlivé části marketingového mixu, zhodnotit marketingovou strategii, kterou podnik aplikuje, a navrhnout případná opatření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí teoreticko-metodologické a aplikační. V teoreticko-metodologické části je popsánPorterův model pěti konkurenčních sil, marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the marketing mix of a particular company. The goal is to describe and analyse parts of the marketing mix, evaluate the company’s marketing strategy and take potential measures. This thesisis divided into two parts, a theoretical and methodological part and an applicationpart. In the theoretical and methodological part, there is a description of Porter’s model of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/u5cg7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
Marketingový mix vybraného vinařství
Magdaléna Čoupková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony