Bc. Olga Maxerová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku. Cílem je popsat a analyzovat jednotlivé části marketingového mixu, zhodnotit marketingovou strategii, kterou podnik aplikuje, a navrhnout případná opatření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí teoreticko-metodologické a aplikační. V teoreticko-metodologické části je popsánPorterův model pěti konkurenčních sil, marketingový …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the marketing mix of a particular company. The goal is to describe and analyse parts of the marketing mix, evaluate the company’s marketing strategy and take potential measures. This thesisis divided into two parts, a theoretical and methodological part and an applicationpart. In the theoretical and methodological part, there is a description of Porter’s model of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku