Vývoj pohybové hry pro aplikaci Newron – Bc. Martina Krasnayová
Bc. Martina Krasnayová
Bachelor's thesis
Vývoj pohybové hry pro aplikaci Newron
Motion Game for Newron Application
Anotácia:
Hlavným cieľom práce bolo vytvoriť fyzicky náročnejšiu hru, ktorá bude neskôr integrovaná v rámci projektu Newron. Prieskum o deťoch s autizmom bol nasledovaný návrhom prostredia, hlavného hrdinu a používateľské rozhranie hry. Tento text zhrňuje celý proces vývoja hry, vrátane implementácie a testovania.Abstract:
The main aim of this thesis is to create a physically challenging game to be later integrated in the project Newron. The research about children with autism spectrum disorder is followed by designing the environment, main character and user interface of the game. This text covers the whole process of the game development including implementation and testing.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ceugn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Miroslava Jarešová
- Oponent: MgA. Helena Lukášová, ArtD., doc. RNDr. Petr Matula, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Special Education Games in Virtual Reality
Katarína Dedíková -
Design mobilní hry a herního prostředí
Ľubomír Kurpel -
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Art assets creation and animation for Newron application
Miroslava Jarešová