Analýza vnímání změny značky na IT trhu – Jakub Míchal
Jakub Míchal
Diplomová práce
Analýza vnímání změny značky na IT trhu
Analysis of the Perception of Brand Change in the IT Market
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat vnímání změny značky IT společnosti. Účelem je zkoumat rozdíly ve vnímání procesu rebrandingu z pohledu zaměstnanců společnosti. Práce vychází z hloubkových rozhovorů, kterých se zúčastnilo 12 respondentů pracujících na odlišných pozicích v různých částech firmy. Na základě výzkumu byly navrhnuty podněty ke zefektivnění komunikace značky a k řešení obchodních …víceAbstract:
This thesis aims to analyze the perception of the rebranding of IT company. The purpose is to examine the differences in the perception of the rebranding process from the perspective of the company's employees. The thesis is based on in-depth interviews with 12 respondents working in different positions in different parts of the company. Based on the research, suggestions were proposed to improve the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153171
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile
Petr INDRA -
Corporate Identity
David Růna