Uplatnění metod získávání, výběru a motivace pracovníků v podmínkách konkrétního podniku – Bc. Lucie Matyášová
Bc. Lucie Matyášová
Master's thesis
Uplatnění metod získávání, výběru a motivace pracovníků v podmínkách konkrétního podniku
Application of methods of employees acquisition, selection and motivation in a concrete company
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Uplatnění metod získávání, výběru a motivace pracovníků v podmínkách konkrétního podniku“ je analyzovat současný proces náboru a výběru pracovníků ve společnosti OVB Allfinanz, a.s. a na základě toho definovat požadavky (klíčové kompetence) na pozici finančních poradců. Dále zjistit, jak pracovníci společnost vnímají a jak jsou spokojeni s motivačním systémem, vzděláváním …moreAbstract:
The aim of this master thesis “Application of methods of employees acquisition, selection and motivation in a concrete company” is to analyze the process of recruitment and selection of employees in the company OVB Allfinanz, a.s. and based on defined requirements (key competencies) for the position of financial advisors. Next, find out how workers perceive the company and how satisfied they are with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sen1x/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATYÁŠOVÁ, Lucie. \textit{Uplatnění metod získávání, výběru a motivace pracovníků v podmínkách konkrétního podniku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/y5azac/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
Petra Křížková -
Image vybrané organizace veřejného sektoru ve vědomí obyvatel
Lukáš Ondráček -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik -
Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"
Ksenia Plyusnina -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Prvky zvyšující image organizace
Roman Lipka