Profil návštevníka turistickej destinácie južná Morava – Bc. Lucia Szigetiová
Bc. Lucia Szigetiová
Master's thesis
Profil návštevníka turistickej destinácie južná Morava
Profil návštěvníka turistické destinace jižní Morava
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání spotřebitelského chování návštěvníků turistického regionu jižní Morava. Primárním cílem práce je identifikace a analýza návštěvníků zkoumané destinace s důrazem na jejich spotřebitelské chování a následné vytvoření profilů návštěvníků. Vedlejším cílem je srovnání chování návštěvníků před a po vypuknutí pandemie Covid-19. Na základě dat získaných od 1913 respondentů …viacAbstract:
This master's thesis is focused on examining the consumer behavior of tourists visiting the South Moravian region. The primary objective is to identify and analyze the characteristics of visitors to the researched destination with a particular emphasis on their consumer behavior and to create visitor profiles. Additionally, the study aims to compare the behavior of visitors before and after the onset …viacAbstract:
Diplomová práca je zameraná na skúmanie spotrebiteľského správania návštevníkov turistického regiónu južná Morava. Primárnym cieľom práce je identifikácia a analýza návštevníkov skúmanej destinácie s dôrazom na ich spotrebiteľské správanie a následné vytvorenie profilov návštevníkov. Vedľajším cieľom je porovnanie správania návštevníkov pred a po vypuknutí pandémie Covid-19. Na základe dát, získaných …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
- Oponent: Jakub Šácha, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Human Resources and International Leadership
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková