Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce) – Mgr. Alexandra BYRTUSOVÁ
Mgr. Alexandra BYRTUSOVÁ
Master's thesis
Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)
Strategy of marketing communication for personal market
Abstract:
Práce analyzuje marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marketingu slu-žeb. Dále popisuje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jed-nak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Analýzou výše uvedených kroků jsou předložena sledované organizaci …moreAbstract:
The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of mar-keting services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7576
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BYRTUSOVÁ, Alexandra. \textit{Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/y5e6pq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BYRTUSOVÁ, Alexandra. Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce). Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Poľské, nemecké a české frazeologizmy opisujúce charakterové vlastnosti človeka
Simona Želizňáková -
Řízení segregace chromozomů v unikátně velkých zárodečných buňkách a blastomerách časného embrya a důsledky pro jejich další vývoj
Tereza Pauerová -
Aspekty změn demografického vývoje v regionu Vyškovsko a jejich důsledky pro zdravotní kapitál
Alžběta Huterová -
Předsudky středoškoláků a jejich důsledky pro sociální kapitál
Lenka TIŠLOVÁ -
Mateřské styly u primátů a jejich důsledky pro mláďata
Eliška ČERNÁ -
Devizové intervence České národní banky - jejich účinnost na ekonomiku a důsledky pro ČNB
Jan Balhar -
Hospodářské krize - jejich důsledky pro vývoj ekonomiky
Agáta Černohorská