Mgr. Alexandra BYRTUSOVÁ

Master's thesis

Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)

Strategy of marketing communication for personal market
Abstract:
Práce analyzuje marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marketingu slu-žeb. Dále popisuje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jed-nak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Analýzou výše uvedených kroků jsou předložena sledované organizaci …more
Abstract:
The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of mar-keting services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7576

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BYRTUSOVÁ, Alexandra. Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce). Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.