Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce) – Mgr. Alexandra BYRTUSOVÁ
Mgr. Alexandra BYRTUSOVÁ
Diplomová práce
Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)
Strategy of marketing communication for personal market
Anotace:
Práce analyzuje marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marketingu slu-žeb. Dále popisuje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jed-nak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Analýzou výše uvedených kroků jsou předložena sledované organizaci …víceAbstract:
The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of mar-keting services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7576
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BYRTUSOVÁ, Alexandra. \textit{Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/y5e6pq/.
Jak správně citovat práci
BYRTUSOVÁ, Alexandra. Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce). Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Řízení segregace chromozomů v unikátně velkých zárodečných buňkách a blastomerách časného embrya a důsledky pro jejich další vývoj
Tereza Pauerová -
Aspekty změn demografického vývoje v regionu Vyškovsko a jejich důsledky pro zdravotní kapitál
Alžběta Huterová -
Předsudky středoškoláků a jejich důsledky pro sociální kapitál
Lenka TIŠLOVÁ -
Mateřské styly u primátů a jejich důsledky pro mláďata
Eliška ČERNÁ -
Devizové intervence České národní banky - jejich účinnost na ekonomiku a důsledky pro ČNB
Jan Balhar -
Hospodářské krize - jejich důsledky pro vývoj ekonomiky
Agáta Černohorská -
Dvě hemisféry – dva světy: Fakta, fikce a spekulace o duální povaze fungování mozku a jejích důsledcích pro současnou západní společnost
Daniel Krchňák