Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů – Kristýna Hörnerová
Kristýna Hörnerová
Bachelor's thesis
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Neuromarketing and its influence on consumer shopping behavior
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je oblast neuromarketingu a jeho vlivu na nákupní chování spotřebitele. Práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o teoretických východiskách dané problematiky a jeho významu, anatomii lidského mozku, limbickém systému, vybraných neuromarketingových metodách měření a etice z hlediska neuromarketingu. Druhá kapitola je zaměřená na analýzu využití neuromarketingu …viacAbstract:
The subject of this thesis is the area of neuromarketing and its influence on consumer purchasing behaviour. The thesis is divided into four chapters. The first chapter discusses the theoretical background of the subject and its importance, the anatomy of the human brain, the limbic system, selected neuromarketing measurement methods and ethics in terms of neuromarketing. The second chapter focuses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uowoj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea
Jan Maryško -
Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti
Veronika Alexová -
Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti
Veronika Alexová -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Marko Malach -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová