Bc. Karel Havlíček

Bachelor's thesis

Analýza prostředků podpory prodeje firmy Häfele

The Analysis of the Means of Sales Promotion of the Häfele Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat konkrétní prostředky podpory prodeje ve firmě Häfele. Porovnat a zjistit, který prostředek je pro firmu nejvýhodnější. Navrhnout řešení jak je zlepšit a jakým způsobem. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, komunikační mix, podporu prodeje, její trendy, význam, výhody, nevýhody, nástroje a formy. Praktická část zahrnuje představení firmy Häfele, marketing …more
Abstract:
The goal of the bachelor's work is to describe concrete means of sales promotions in the company Hafele. To compare and find out which means are the most advantageous for the company. To suggest the ways of their improving. The theoretical part describes marketing communication, communication mix, sales promotions and it´s trends, meaning, advantages, disadvantages, tools and forms. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication