Inkluzivní vzdělávání dětí s Downovým syndromem v mateřské škole – Markéta PALACKÁ
Markéta PALACKÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání dětí s Downovým syndromem v mateřské škole
Inclusive education for children with Down syndrome in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá inkluzivní vzdělávání dětí s Downovým syndromem v mateřské škole, s důrazem na jeho efektivitu a výzvy. Je rozdělena do čtyř kapitol, které se zabývají definicí Downova syndromu, předškolním vzděláváním, inkluzivním přístupem a praktickým příkladem inkluzivního vzdělávání. Cílem bakalářské práce je zkoumat efektivnost inkluzivního přístupu ve vzdělávání dětí s Downovým syndromem …víceAbstract:
The bachelor thesis examines inclusive education for children with Down syndrome in kindergarten, with an emphasis on its effectiveness and challenges. It is divided into four chapters which cover the definition of Down syndrome, pre-school education, inclusive approaches and a practical example of inclusive education. The aim of the thesis is to explore the effectiveness of the inclusive approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALACKÁ, Markéta. Inkluzivní vzdělávání dětí s Downovým syndromem v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Veronika Šimíková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Analýza názorů pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních uměleckých školách
Dana Zelenková -
Pohled učitelů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných ZŠ
Michaela Kročilová -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová