Inkluzivní vzdělávání dětí s Downovým syndromem v mateřské škole – Markéta PALACKÁ
Markéta PALACKÁ
Bachelor's thesis
Inkluzivní vzdělávání dětí s Downovým syndromem v mateřské škole
Inclusive education for children with Down syndrome in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá inkluzivní vzdělávání dětí s Downovým syndromem v mateřské škole, s důrazem na jeho efektivitu a výzvy. Je rozdělena do čtyř kapitol, které se zabývají definicí Downova syndromu, předškolním vzděláváním, inkluzivním přístupem a praktickým příkladem inkluzivního vzdělávání. Cílem bakalářské práce je zkoumat efektivnost inkluzivního přístupu ve vzdělávání dětí s Downovým syndromem …moreAbstract:
The bachelor thesis examines inclusive education for children with Down syndrome in kindergarten, with an emphasis on its effectiveness and challenges. It is divided into four chapters which cover the definition of Down syndrome, pre-school education, inclusive approaches and a practical example of inclusive education. The aim of the thesis is to explore the effectiveness of the inclusive approach …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PALACKÁ, Markéta. Inkluzivní vzdělávání dětí s Downovým syndromem v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Veronika Šimíková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Analýza názorů pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních uměleckých školách
Dana Zelenková -
Pohled učitelů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných ZŠ
Michaela Kročilová -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová