Akční malba a její aplikace v předškolním vzdělávání – Nikola Miškaříková
Nikola Miškaříková
Bakalářská práce
Akční malba a její aplikace v předškolním vzdělávání
Action painting and its application in preschool education
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá aplikací akční malby v předškolním vzdělávání. Autorka v ní opisuje osm různých aktivit akční malby a její využití v mateřské škole. V teoretické části se zabývá dětským výtvarným projevem a explorační tvorbou dítěte, s důrazem na aktérství dětí v mateřské škole. Autorka se dále zabývá využitím principu akční malby ve výtvarných činnostech v mateřské škole. Popisuje …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the application of action painting in preschool education. It describes eight different activities of action painting and its use in kindergarten. The theoretical part deals with children's artistic expression and exploratory work of a child, with emphasis on the involvement of children in kindergarten. It describes the technique of action painting and its types in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Miškaříková, Nikola. Akční malba a její aplikace v předškolním vzdělávání. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková