Marketingová strategie sociálního podniku – Bc. Robin Procházka, DiS.
Bc. Robin Procházka, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová strategie sociálního podniku
Marketing Strategy of Social Enterprise
Abstract:
Práce je zaměřena na rozbor stávajících marketingových aktivit a sestavení marketingové strategie vybraného sociálního podniku na základě metod, které jsou popsané v první části práce. Ve druhé části práce je vytvořena PESTE analýza a SWOT analýza. Dále se práce zabývá sestavením vhodného návrhu marketingové strategie tak, aby podnik zaujal pevné místo na trhu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of existing marketing activities and build marketing strategies of selected social enterprise based on the methods described in the first part. The second part is created PEST analysis SWOT analysis. Furthermore, the work deals with creating the appropriate design marketing strategies and to take a firm position in the market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/xkiq0/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Andrea Meluzínová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych