Bc. Robin Procházka, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie sociálního podniku

Marketing Strategy of Social Enterprise
Abstract:
Práce je zaměřena na rozbor stávajících marketingových aktivit a sestavení marketingové strategie vybraného sociálního podniku na základě metod, které jsou popsané v první části práce. Ve druhé části práce je vytvořena PESTE analýza a SWOT analýza. Dále se práce zabývá sestavením vhodného návrhu marketingové strategie tak, aby podnik zaujal pevné místo na trhu.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of existing marketing activities and build marketing strategies of selected social enterprise based on the methods described in the first part. The second part is created PEST analysis SWOT analysis. Furthermore, the work deals with creating the appropriate design marketing strategies and to take a firm position in the market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Andrea Meluzínová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting