Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience – Bc. Pavla Kocmanová
Bc. Pavla Kocmanová
Bakalářská práce
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Digital marketing as a tool for improvement brand experience
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje digitálnímu marketingu a brand experience. Cílem práce je vysvětlit základní pojmy z těchto dvou odvětví a objasnit jakým způsobem digitální marketing pomáhá k budování konzistentní brand experience. V praktické části si práce klade za cíl zhodnotit brand experience vybrané firmy a zanalyzovat využití nástrojů digitálního marketingu. Díky teoretickým poznatkům, analýze …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on digital marketing and brand experience. Main goal of this bachelor thesis is to explain the basic concepts of those two branches of marketing and clarify how digital marketing helps build a consistent brand experience. In the practical part of this bachelor thesis, the work evaluates the brand experience of a selected company and analyzes the use of digital marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: MSc. Jiří Jón
- Oponent: Jiří Lelek, Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo
Název
Vložil
Vloženo
Práva