Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience – Bc. Pavla Kocmanová
Bc. Pavla Kocmanová
Bachelor's thesis
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Digital marketing as a tool for improvement brand experience
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje digitálnímu marketingu a brand experience. Cílem práce je vysvětlit základní pojmy z těchto dvou odvětví a objasnit jakým způsobem digitální marketing pomáhá k budování konzistentní brand experience. V praktické části si práce klade za cíl zhodnotit brand experience vybrané firmy a zanalyzovat využití nástrojů digitálního marketingu. Díky teoretickým poznatkům, analýze …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on digital marketing and brand experience. Main goal of this bachelor thesis is to explain the basic concepts of those two branches of marketing and clarify how digital marketing helps build a consistent brand experience. In the practical part of this bachelor thesis, the work evaluates the brand experience of a selected company and analyzes the use of digital marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedúci: MSc. Jiří Jón
- Oponent: Jiří Lelek, Bc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCMANOVÁ, Pavla. \textit{Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/y5vh89/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva
Názov
Vložil
Vložené
Práva