Ing. Karolína Komárková

Bachelor's thesis

Komunikace značky Solvina jako nositele tradice produktu

Communication of brand Solvina like a holder of tradition of product
Abstract:
Cílem této práce bylo zjistit, jak probíhá komunikace značky Solvina jako nositele tradice produktu. V teoretické části je popsána teorie značky obecně, jaká je její role pro společnost, jak značky fungují. Dále je věnována pozornost marketingovému mixu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část aplikuje nástroje marketingového mixu na konkrétní značku Solvina společnosti Zenit, a. s. Součástí je …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was find out, how the communication of the brand Solvina like a holder of tradition of product is going. The theoretical part describes theory of the brand generally, what its role for company is and functions of the brand. Then this part describes each instrument of marketing mix. The practical part is focused on applying of individual instruments of marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní