Ing. Karolína Komárková

Bakalářská práce

Komunikace značky Solvina jako nositele tradice produktu

Communication of brand Solvina like a holder of tradition of product
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit, jak probíhá komunikace značky Solvina jako nositele tradice produktu. V teoretické části je popsána teorie značky obecně, jaká je její role pro společnost, jak značky fungují. Dále je věnována pozornost marketingovému mixu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část aplikuje nástroje marketingového mixu na konkrétní značku Solvina společnosti Zenit, a. s. Součástí je …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was find out, how the communication of the brand Solvina like a holder of tradition of product is going. The theoretical part describes theory of the brand generally, what its role for company is and functions of the brand. Then this part describes each instrument of marketing mix. The practical part is focused on applying of individual instruments of marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní