Komunikace značky Solvina jako nositele tradice produktu – Ing. Karolína Komárková
Ing. Karolína Komárková
Bakalářská práce
Komunikace značky Solvina jako nositele tradice produktu
Communication of brand Solvina like a holder of tradition of product
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit, jak probíhá komunikace značky Solvina jako nositele tradice produktu. V teoretické části je popsána teorie značky obecně, jaká je její role pro společnost, jak značky fungují. Dále je věnována pozornost marketingovému mixu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část aplikuje nástroje marketingového mixu na konkrétní značku Solvina společnosti Zenit, a. s. Součástí je …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis was find out, how the communication of the brand Solvina like a holder of tradition of product is going. The theoretical part describes theory of the brand generally, what its role for company is and functions of the brand. Then this part describes each instrument of marketing mix. The practical part is focused on applying of individual instruments of marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vm3ld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova