Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé – Bc. Tomáš Hokr, M.Sc.
Bc. Tomáš Hokr, M.Sc.
Master's thesis
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Customer satisfaction and loyalty to a specific brand
Anotácia:
Obsahem diplomové práce je zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků k vybrané značce po teoretické a následně i praktické stránce včetně předložení návrhů autora ke zlepšení. Pro účely zpracování tématu byla oslovena značka NESCAFÉ z potravinářské společnosti Nestlé. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy související s touto problematikou, kupříkladu hodnota obchodní značky, vztah mezi …viacAbstract:
The content of the diploma thesis is to examine customer satisfaction and loyalty to the selected brand from a theoretical and subsequently practical point of view, including the submission of the author's suggestions for improvement. The NESCAFÉ brand from the Nestlé food company was approached for the purpose of elaborating the topic. The theoretical part describes the individual concepts related …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hokr, Tomáš. Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Adéla Prášilová -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Michaela Matušková -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Alina Chornous -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Veronika Techlová