KOMPLEXNÍ PROCES TVORBY REKLAMNÍHO VIDEA – Jakub Říha
Jakub Říha
Bakalářská práce
KOMPLEXNÍ PROCES TVORBY REKLAMNÍHO VIDEA
Complex Process of Advertising Video Creation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou reklamního videa. V teoretické části popisuje všechny zásady, které je třeba dodržet k vytvoření efektivního reklamního videa. Zohledňuje informace z oblasti marketingu, psychologie reklamy i produkce videa. V praktické části pak uplatňuje nabyté teoretické poznatky k vlastní realizaci videoreklamy projektu Ročenkomat. Cílem práce je vytvořit komplexní přehled …víceAbstract:
This thesis deals with the creation of a promotional video. The theoretical part describes all the principles that must be followed to create an effective promotional video. It takes into account findings from marketing, psychology, advertising and video production . The practical part applies the acquired theoretical knowledge to actual implementation of the promotional video for project Ročenkomat …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57304
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57304
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Uplatnění psychologie v marktetingu
Sandra Hlaváčová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková -
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel