Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Bc. Marcela Kopáčková
Bc. Marcela Kopáčková
Master's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku nákupního chování a působení celosvětové značky na spotřebitele. Pro účely této práce byla vybrána značka C&A. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují nákupní chování spotřebitelů a jak je vnímána značka C&A. Teoretická část práce byla sestavena na základě komparace relevantních informačních zdrojů. Ve vlastní práci jsou provedené analýzy makroprostředí …viacAbstract:
Dissertation "The influence of brand image on purchase behaviour" focuses on problems in purchasing behaviour and global brand influence on consumer. For the purpose of the work has been noticed C & A. The aim of the work was to find out what factors influence consumer buying behaviour and how the brand C & A is perceived. The theoretical part of the work was compiled on the basis of comparison of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková
Názov
Vložil
Vložené
Práva