Vztah mezi poptávkou a nabídkou restaurace „U Cvičáku“ v Liberci – Martina Hlavatá
Martina Hlavatá
Bakalářská práce
Vztah mezi poptávkou a nabídkou restaurace „U Cvičáku“ v Liberci
Relationship between the supply and the demand of „U Cvičáku“ restaurant in Liberec
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry koresponduje nabídka restaurace U Cvičáku v Liberci s potřebami a požadavky zákazníků a na základě těchto zjištění navrhnout vylepšení nástrojů marketingového mixu s účelem zvýšení spokojenosti stálé klientely, případně oslovení nových zákazníků. Teoretická část podává základní informace k problematice pohostinství a marketingu. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out whether the supply of U Cvičáku restaurant in Liberec corresponds to the needs and demands of its customers and, based on the obtained data, to suggest improvements of the restaurant marketing tools, which would increase customer satisfaction and alternatively attract new customers. The theoretical part gives basic information on hospitality and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69103
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Božena Machová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69103
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal -
Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu
Iveta Formánková -
Vliv růstu minimální mzdy na průměrnou mzdu v oborech Ubytování a Stravování a pohostinství v Česku
Lukáš Hruda -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Omezování potravinových odpadů v pohostinství
Sabina Vlková -
Podnikání v pohostinství
Petr Talaš