Šárka Havrdová

Diplomová práce

Privátní značky

Private labels
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou privátních značek, a to konkrétně na příkladu privátních značek společnosti dm drogerie markt s.r.o. V teoretické části se práce zaměřuje na vysvětlení pojmů značka, chování spotřebitele a informuje obecně o privátních značkách. Praktická část práce se skládá ze dvou částí. První část se věnuje dotazníkovému šetření, jehož cílem je získat informace o pohledu …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of private labels, namely on the example of private labels of dm drogerie markt s.r.o. In the theoretical part, the thesis focuses on the explanation of the terms brand, consumer behavior and generally informs about private labels. The practical part of the thesis consists of two parts. The first part is devoted to the questionnaire survey, which aims to get …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Zdeněk Vojtíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72539