Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky – Bc. Eva Robošová
Bc. Eva Robošová
Diplomová práce
Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky
The analysis of new services insertion for customers
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu efektivity zavedení nových služeb pro zákazníky výrobně-obchodní společnosti, která je významným producentem na trhu materiálů pro hrubou výstavbu. První část práce se věnuje zmapování relevantních teoretických poznatků týkajících se zejména konkurenceschopnosti, situační analýzy a marketingového výzkumu. Následně je charakterizována společnost XYZ, s.r.o …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on analyzing the effectiveness of introduction of new services for customers of a manufacturing and trading company, which is a major producer of materials in the market of rough construction. The first part is dedicated to mapping the relevant theoretical knowledge relating to competitiveness, in particular, situational analysis and marketing research. Then XYZ, s.r.o …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/r75hb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Ivana Havlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingový koncept firmy
Katarína Chovancová -
Marketingový plán barber shopu
Marek Vystavěl -
Marketingový plán
Andrea Vilhanová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Hodnotová analýza dětských časopisů
Lenka Marušincová -
Procesní analýza hodnotové výchovy v ČR se zaměřením na výzkumnou a pedagogickou praxi
Gabriela Ducháčková -
Analýza spotřebitelského chování
Karolína Jíchová