Bc. Eva Robošová

Diplomová práce

Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky

The analysis of new services insertion for customers
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu efektivity zavedení nových služeb pro zákazníky výrobně-obchodní společnosti, která je významným producentem na trhu materiálů pro hrubou výstavbu. První část práce se věnuje zmapování relevantních teoretických poznatků týkajících se zejména konkurenceschopnosti, situační analýzy a marketingového výzkumu. Následně je charakterizována společnost XYZ, s.r.o …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on analyzing the effectiveness of introduction of new services for customers of a manufacturing and trading company, which is a major producer of materials in the market of rough construction. The first part is dedicated to mapping the relevant theoretical knowledge relating to competitiveness, in particular, situational analysis and marketing research. Then XYZ, s.r.o …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Ivana Havlíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management