Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma – Bc. Veronika SKÁLOVÁ
Bc. Veronika SKÁLOVÁ
Master's thesis
Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma
The influence of the legislative environment governing the sale of pharmaceuticals in ČR - on the loyalty program of Pharmacy Alma
Abstract:
Diplomová práce byla zaměřená na zhodnocení věrnostního programu Lékárny ALMA v návaznosti na legislativní prostředí ČR. V první části byla provedena analýza legislativního prostředí. V další části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu. Věrnostní program byl zhodnocen jako celek. Dále byly zhodnoceny jednotlivé marketingové akce, které Lékárna ALMA uskutečnila během roku 2010 a roku 2011. …moreAbstract:
This diploma thesis has been prepared on the theme: The influence of the legislative environment governing the sale of pharmaceuticals in ČR - on the loyalty program of Pharmacy ALMA. In the first part was performed an analysis of the legislative environment. In another part of thesis the loyalty program was evaluated. Loyalty program was evaluated as a whole. Were also evaluated marketing events held …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKÁLOVÁ, Veronika. \textit{Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/y6n92z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKÁLOVÁ, Veronika. Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Přemysl Dvořák -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Petra Marková -
Podpora prodeje věrnostním programem
Adam Potůček -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights